تاريخ : یک شنبه 31 فروردين 1394
بازديد : 306
نويسنده : آیوان جاویدراد

روانپرشی.علائم روانپریشی.میتوکا

همه ما گاهی اوقات به کله مان می زند و روان پریش می شویم. اما اینکه خیلی شیفته طرف مقابلمان بشویم و اینکه درمورد مرز رابطه مان با او دچار توهم گردیم، خیلی فرق هست.

 اگر دیدید که طرف مقابلتان کم کم رگه هایی از پرخاش و عصبانیت بهتان نشان داد و متعجب بودید که آن شخصیت قابل ستایش روز اول کجا رفته است، احتمال این وجود دارد که با یک روان پریش آشنا شده باشید.

 در این مقاله شما را به 5 نشانه انسانهای روان پریش آشنا می کنیم.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: خانواده , زندگی , ازدواج , ,
:: برچسب‌ها: روانپریشی , عشق خود را بشناسیم , علائم روانپریشی , روان پریشی ,
تاريخ : شنبه 30 فروردين 1394
بازديد : 255
نويسنده : آیوان جاویدراد

در تحقیقی که در دانشگاه کلـورادو انـجام گـرفت، مشخص شـد که افراد میتوانند توانایی سرکوب خاطرات احسـاسی را در خـود ایجاد کنند. ایـن تحقـیق فـعالیـت مـغز را در افراد تحـت آزمـایش کـه برای سرکوب خاطرات مربوط بـه تصـاویر منـفی تعلیم دیده بودند، مـی سنجـید و دو مکـانیـزم را در قسـمت جلـو مـغز نشـان داد. ایـن تحقـیـق مـی تـوانـد بـه متخصصین بـالینـی کـمک کنـد روش هـای درمانی جدیدی برای آنها که قادر به سرکوب خاطرات ناراحت کننده خود نیستند و با بیماری های اختلالات استرس، ترس مفرط، افسردگی، اضطراب، و سندرم وسواس در ارتباط است، ابداع کنند.

 

بقیه در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: زندگی , ,
:: برچسب‌ها: افسردگی , چگونه خاطرات بد را فراموش کنیم؟ , حذف خاطرات بد , اعتماد به نفس ,
تاريخ : شنبه 29 فروردين 1394
بازديد : 183
نويسنده : آیوان جاویدراد

فکر میکنید برای زیبا و خوش فرم کردن بالای کمر و قفسه سینه تان، حتماً باید به باشگاه بروید و از دستگاه های بدنسازی استفاده کنید؟ نه، اینطور نیست. درست است که این دو ناحیه از بزرگترین و قوی ترین عضلات و ماهیچه های بدن تشکیل شده، اما در خانه هم می توانید با استفاده از وزنه های آزاد، نوارهای مقاومتی مخصوص و وزن بدن خودتان هم نتیجه بگیرید. نتیجه ای که میتوانید با استفاده از این وسائل در خانه بگیرید، خیلی بیشتر یا کمتر از دستگاه های بدنسازی نیست، فقط نوع تمرینات متفاوت است—و البته ارزان تر هم برایتان درمی آید.

 

بقیه در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: ورزش و تناسب اندام , ,
:: برچسب‌ها: چربی سوزی , کاهش وزن , بدنسازی , لاغری , آب کردن شکم , سینه های زیبا , میتوکا ,
تاريخ : پنج شنبه 28 فروردين 1394
بازديد : 152
نويسنده : آیوان جاویدراد

مد و لباس مردانه و زنانه. میتوکا.mitooca

امـروزه مـد و مـدگرایـی بخـش وسیـعـی از زنــدگی روزمره انـسانـها را به خود اختصاص داده است. نه تنها خانمها به زیــبایی ظاهر و آراستگی خود اهمیت میدهند بلکه آقایان نیـز بــه این نتیجه رسیده اند که پیروی از مد روز می تواند نــقش بسیار مهمی را در زندگی فردی، اجتماعی و حتی شــغلی آنها ایفا کند....

 

بقیه در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: خانواده , زندگی , از هر دری... , ,
:: برچسب‌ها: مد , لباس مردانه , لباس زنامه , خوشتیپی , بهبود وضع ظاهری , عکس , دانلود , میتوکا ,
تاريخ : پنج شنبه 27 فروردين 1394
بازديد : 194
نويسنده : آیوان جاویدراد

 

آخیش ، همه چیز فعلا تموم شد ، دیگه تنهای تنها شدم ، دیگه وقتی غصه میخورم کسی نیست که ناراحت بشه و غصه بخوره ، چرا همه به من طور دیگه ای نگاه میکنند ، حتی درختهای بلند این خیابان که به خیابان انقلاب ختم میشه ، چرا بهش گفتم اونطرفی بره ! ، میتونست از همینجا هم بیاد ، بگذار عقب رو نگاهی کنم ، هنوز سر جاش ایستاده بود و نگاهم میکرد ، چی بهم گفت ، گفت برو دنبالش ، محمد رضا کجا رفت ، ولش کن ، بگذار بره ، دیگه هیچکس و نمیخوام...

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...



:: موضوعات مرتبط: زندگی , از هر دری... , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , داستان , عشق و دوری , عکس , احساس ,

به وبلاگ من خوش آمدید

RSS

Powered By
loxblog.Com